Sprawdź warunki korzystania ze strony internetowej, usług stylizacji, kursów, sklepu i subskrypcji. Sprawdź zasady rezerwacji, płatności oraz ochrony danych.
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej dostępnej w domenie martawaluk.pl („Strona Internetowa”) przez klienta, tj. podmiot, który przegląda lub korzysta z usług oferowanych w ramach Strony Internetowej lub który dokonuje zakupu za jej pośrednictwem („Klient”).
1.2. Właścicielem i administratorem Strony Internetowej jest Marta Waluk, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Marta Waluk, adres: Bluszczańska 15b/23, 00-712 Warszawa, Polska, posiadająca NIP: 4990541428, REGON: 321425165 („MW”).
1.3. Dane kontaktowe do MW są następujące:
1.3.1. Adres pocztowy: Bluszczańska 15b/23, 00-712 Warszawa, Polska
1.3.2. Adres e-mail: kontakt@martawaluk.pl
1.4. Strona Internetowa oferuje usługi, które świadczone są przez MW drogą elektroniczną, w następującym zakresie:
1.4.1. utworzenia na Stronie Internetowej konta Klienta (usługa nieodpłatna);
1.4.2. umożliwienia przeglądania Strony Internetowej w zakresie dostępu darmowego (usługa nieodpłatna);
1.4.3. świadczenia usługi newsletter (usługa nieodpłatna);
1.4.4. udostępnienia w ramach licencji treści cyfrowych (np. ebook lub webinar) („Treści Cyfrowe”) lub usług cyfrowych (np. subskrypcyjne) („Subskrypcje”) (łącznie jako „Produkty”) (usługa odpłatna);
1.4.5. usługa umawiania spotkań z MW i szkoleń realizowanych przez MW dotyczących profesjonalnego doradztwa wizerunkowego i stylizacyjnego;
1.4.6. kontakt z MW poprzez adres e-mail oraz formularz kontaktowy (usługa nieodpłatna).
Usługi wskazane w punktach 1.4.1 - 1.4.3 świadczone są przez MW na rzecz Klienta nieodpłatnie.
1.5. W celu korzystania ze Strony Internetowej, Klient zobowiązany jest spełniać następujące warunki:
1.5.1. posiadać urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet o przepustowości co najmniej 1 Mbit;
1.5.2. posiadać dostęp do poczty elektronicznej;
1.5.3. posiadać jedną z następujących przeglądarek internetowych: Mozilla FireFox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari lub inną, która umożliwia korzystanie z zasobów sieci Internet;
1.5.4. włączyć w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików „cookies” oraz obsługi JavaScript.
1.6. MW informuje, że korzystanie ze Strony Internetowej za pośrednictwem przeglądarki internetowej, w tym składanie Zamówienia (zdefiniowane poniżej), że być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych), przy czym opłaty te będą zgodne z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
1.7. MW oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
1.8. Strona Internetowa nie umożliwia Klientom publikowania opinii.
2.1. Klient zobowiązany jest do:
2.1.1. podawania w udostępnionych formularzach na Stronie Internetowej wyłącznie prawdziwe, aktualne i wymagane dane Klienta;
2.1.2. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez MW w sposób niezakłócający funkcjonowania Strony Internetowej;
2.1.3. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez MW w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami tego Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
2.1.4. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez MW w sposób naruszający prawa pozostałych Klientów lub MW;
2.1.5. terminowej zapłaty ceny i innych ustalonych przez Klienta i MW kosztów w pełnej wysokości;
2.1.6. niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Strony Internetowej jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste ani innych treści o charakterze bezprawnym.
3.1. Na Stronie Internetowej Klient może stworzyć swoje indywidualne konto („Konto”). Konto jest usługą, która pozwoli Klientowi
3.2. W celu utworzenia Konta, Klient powinien wypełnić formularz rejestracji Konta, następnie zaakceptować Regulamin i kliknąć pole „Utwórz konto”. Na wskazany przez Klienta w formularzu rejestracji adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie rejestracji Konta.
3.3. Po zakończeniu rejestracji Konta, na wskazany w formularzu rejestracji adres e-mail, Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą utworzenie Konta. Od tego momentu pomiędzy MW a Klientem obowiązuje umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w przedmiocie usługi Konta. Umowa ta jest zawarta na czas nieoznaczony.
3.4. Rozwiązanie umowy w zakresie Konta
MW ma prawo do rozwiązania z Klientem, który utworzył Konto w Sklepie, umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na usługę dostępu do Konta, w każdym czasie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ale tylko w przypadku wystąpienia ważnych przyczyn wskazanych poniżej:
3.4.1. zmiana przepisów prawa lub wykładni przepisów prawa wpływających istotnie na świadczenie usług drogą elektroniczną;
3.4.2. zaprzestanie przez MW aktywnej działalności handlowej i usługowej w zakresie oferowania usługi Konta;
3.4.3. zmiana sposobu świadczenia usługi dostępu do Konta spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi;
3.4.4. zmiana zakresu świadczenia usług, do których stosują się postanowienia tego Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez nas dotychczasowych funkcji lub usług objętych Regulaminem;
3.4.5. brak aktywności Klienta, tj. brak logowania się przez Klienta do Konta przez okres minimum 6 (sześć) miesięcy od dnia ostatniego logowania.
3.5. W przypadku, gdy MW zauważy, że działania Klienta rażąco naruszają Regulamin, wówczas może podjąć również inne kroki w celu zabezpieczenia się przed poniesieniem szkody oraz naruszeniem praw innych Klientów. Może to obejmować odmowę dostępu do niektórych funkcji Strony Internetowej, takich jak zakładanie, logowanie lub korzystanie z Konta, składanie Zamówień, wybór określonych form dostawy lub płatności, a także publikowania treści. To ograniczenie może obowiązywać przez okres do 12 (dwunastu) miesięcy. W przypadku Klientów będących konsumentami, MW zastosuje takie środki jedynie po wcześniejszym bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń Regulaminu.
4.1. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Klientem są określone na stronie Produktu lub w inny właściwy dla danego Produktu sposób w ramach Strony Internetowej.
4.2. Klient może składać zamówienia na zakup Produktów w ramach Strony Internetowej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
4.3. Zakupu Produktów na Stronie Internetowej może dokonać wyłącznie Klient, który jest osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych (w razie powzięcia informacji przez MW, że Klient nie spełnia powyższego wymogu, MW może uniemożliwić mu korzystanie ze Strony Internetowej lub żądać przedstawienia stosownej zgody przedstawiciela ustawowego takiego Klienta), a także osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którym ustawa zdolność prawną, w tym zarówno przedsiębiorcy jak i osoby fizyczne działające jako konsumenci w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego.
4.4. Treści zamieszczone na Stronie Internetowej nie stanowią oferty handlowej, lecz są wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
4.5. W celu złożenia oferty zakupu Produktów przez Klienta powinien wykonać następujące czynności:
4.5.1. umieścić wybrany Produkt w koszyku;
4.5.2. podać dane osobowe (imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu);
4.5.3. wpisać dane do faktury;
4.5.4. wybrać formę płatności;
4.5.5. wybrać sposób dostawy, o ile Produkt nie jest dostarczany środkami elektronicznymi;
4.5.6. kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”.
4.6. Zamówienie (złożenie oferty przez Klienta) jest wiążące dla Klienta po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę”.
4.7. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę”, Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka. Usunięcie danej pozycji może spowodować automatycznie usunięcie również innej pozycji z Koszyka z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Produktami.
4.8. Ze względu na specyfikę sprzedawanych Produktów, ich zakup i dostawa mogą zostać zrealizowany wyłącznie po dokonaniu płatności z góry przez Klienta.
4.9. Z uwagi na charakter Produktów, Klient wyraża niniejszym zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej. Faktury wysyłane będą na adres e-mail wskazany w formularzu Zamówienia.
4.10. Zamówienie złożone przez Klienta na Stronie Internetowej stanowi ofertę, która jest wiążąca dla MW przez 72 godziny od złożenia zamówienia („Zamówienie”). MW, po otrzymaniu Zamówienia, wyśle do Klienta wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego otrzymania i rozpoczęcia weryfikacji. Otrzymanie tej wiadomości przez Klienta nie jest jeszcze potwierdzeniem przyjęcia przez MW oferty objętej Zamówieniem, a wiadomość ta ma jedynie charakter informacyjny (MW rozpoczyna weryfikowane Zamówienia przez pod kątem możliwości jego przyjęcia i realizacji).
4.11. Niezwłocznie po zweryfikowaniu Zamówienia, Klient otrzyma od MW wiadomość e-mail:
4.11.1. zawierającą potwierdzenie przez MW realizacji Zamówienia w całości; wiadomość ta stanowi potwierdzenie przyjęcia oferty na realizację Zamówienia przez MW; z chwilą otrzymania niniejszej wiadomości przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy między Klientem oraz MW; albo
4.11.2. zawierającą informację o anulowaniu Zamówienia, co wiąże się z odmową zawarcia z umowy między Klientem a MW (odrzucenie oferty Klienta); albo
4.11.3. zawierającą potwierdzenie przez MW realizacji Zamówienia w zakresie części Produktów objętych Zamówieniem i anulowaniem Zamówienia (odrzuceniem oferty Klienta) w zakresie pozostałych Produktów objętych Zamówieniem, przy czym wiadomość ta stanowi potwierdzenie zawarcia umowy między Klientem a MW wyłącznie w zakresie Produktów objętych potwierdzeniem realizacji Zamówienia, zaś chwila doręczenia takiego potwierdzenia do Klienta stanowi zawarcie umowy sprzedaży między Klientem oraz MW.
4.12. W przypadku, gdy Zamówienie nie przejdzie pozytywnej weryfikacji, może zostać anulowane (odrzucenie oferty od Klienta) przez MW. Przyczynami anulowania Zamówienia mogą być w szczególności:
4.12.1. podanie w formularzu Zamówienia nieprawdziwych, błędnych lub należących do innej osoby danych osobowych;
4.12.2. złożenie Zamówienia z wykorzystaniem automatów lub innych narzędzi automatycznego składania zamówień, w tym botów;
4.12.3. nieopłacenie Zamówienia w czasie 72 godzin od chwili złożenia Zamówienia;
4.12.4. złożenie Zamówienia z naruszeniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
4.12.5. braku Produktu w magazynie MW lub podmiotu współpracującego z MW;
4.12.6. weryfikacja stanu Produktu przed wysłaniem lub jego wydaniem, która ujawni cechy wskazujące na brak zgodności Produktu z umową.
4.13. Jeżeli Zamówienie zostanie anulowane w całości lub części, wówczas Klient otrzyma zwrot uiszczonych płatności za tę część Zamówienia, która została anulowana. Zwrot zostanie wykonany w terminie do 7 dni od dnia, w którym Klienta otrzyma informację o anulowaniu Zamówienia.
4.14. MW zastrzega, że zdjęcia Produktów mają charakter poglądowy. W szczególności rzeczywisty wygląd Produktów może różnić się od ich wyglądu na zdjęciach zamieszczonych na Stronie Internetowej. W razie wątpliwości w tym zakresie możliwy jest kontakt z MW poprzez adres email.
4.15. Promocje obowiązujące na Stronie Internetowej nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia promocji wyraźnie nie stanowią inaczej.
4.16. W ramach rozwoju dostępnych na Stronie Internetowej usług oraz z uwagi na ich specyfikę, MW może wprowadzić ograniczenia co do sposobów składania Zamówień na określone Produkty. W przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, z których wobec przynajmniej jednego zastosowanie znajduje ograniczenie, o którym mowa powyżej, może to wpłynąć na dostępność sposobów składania Zamówień również dla pozostałych z nich.
5.1. Dostępne metody płatności za zakup Produktów są wskazane na Stronie Internetowej, przy czym różne metody płatności mogą być dostępne do zakupu różnych Produktów.
5.2. MW informuje, że wybrane metody płatności wymagają zawarcia odrębnej umowy z operatorem płatności (bankiem lub inną instytucją płatniczą). Jeżeli inaczej nie wynika z przepisów prawa, MW nie będzie odpowiedzialna za wykonanie umowy na dokonanie płatności zawartej przez Klienta a operatorem płatności. W razie dokonywania płatności z rachunku bankowego prowadzonego w walucie innej niż waluta wskazana na Stronie Internetowej, w procesie płatności nastąpi przewalutowanie zapłaconej kwoty przez Klienta, zgodnie z warunkami ustalonymi przez operatora płatności lub przez bank Klienta.
5.3. O łącznej cenie Produktu, w tym zawierającej kwotę podatków, będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy oraz o innych kosztach (o ile wystąpią), a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient zostanie poinformowany poprzez Stronę Internetową w trakcie składania Zamówienia.
5.4. Jeżeli formularz płatności jest wypełniany samodzielnie przez Klienta (np. płatność przelewem bankowym), Klient powinien w nim wskazać numer Zamówienia – który jest wskazany przez MW w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia (wysyłanym w formie e-mail).
5.5. Informacje o ewentualnych kosztach poszczególnych metod płatności wskazane są na Stronie Internetowej w podsumowaniu wyświetlanym bezpośrednio przez złożeniem Zamówienia.
5.6. Dostawa Produktu będącego Treścią Cyfrową lub Subskrypcją odbywa się w następujący sposób:
5.6.1. W przypadku Produktu będącego Treścią Cyfrową – dostawa do Klienta następuje niezwłocznie po zaakceptowaniu Zamówienia przez MW oraz otrzymania przez MW potwierdzenia zapłaty za Treść Cyfrową, przy czym dostawa realizowana jest poprzez udostępnienie Klientowi dostępu do przestrzeni chmurowej, w której udostępniona została Treść Cyfrowa (czas dostawy treści cyfrowej);
5.6.2. W przypadku Produktu będącego Subskrypcją – dostawa do Klienta następuje niezwłocznie po zaakceptowaniu Zamówienia przez MW oraz otrzymania przez MW potwierdzenia zapłaty za Subskrypcję, przy czym dostawa realizowana jest poprzez udostępnienie Klientowi dostępu do niepublicznej części Strony Internetowej, w której udostępniona została Subskrypcja (czas rozpoczęcia świadczenia usługi cyfrowej).
5.7. MW może okresowo zmieniać cenę Subskrypcji. O wszelkich zmianach cen MW poinformuje Klienta z wyprzedzeniem stosownym powiadomieniem. Zmiany cen wchodzą w życie na początku kolejnego okresu Subskrypcji następującego po dacie zmiany cen. Zgodnie z obowiązującym prawem, kontynuując korzystanie z Subskrypcji po wejściu w życie zmiany ceny Klient akceptuje nową cenę. Jeśli Klient nie zgadza się na zmianę cen, masz prawo odrzucić takie zmiany poprzez rezygnację z Subskrypcji przed wejściem w życie zmiany ceny.
6.1. Klient ma prawo korzystać z Produktów wyłącznie na własny użytek zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
6.2. Klient w szczególności nie jest uprawniony do:
6.2.1. rozpowszechniania Produktów lub ich opracowań w całości lub we fragmentach, zarówno w celu zarobkowym, jak i niezarobkowym, chyba że przepis prawa wyraźnie zezwala na takie rozpowszechnianie;
6.2.2. zwielokrotniania Produktów w innym celu niż dla potrzeb własnego użytku osobistego lub zgodnego z prawem korzystania z Produktu, chyba że przepis prawa wyraźnie zezwala na takie zwielokrotnianie;
6.2.3. zbywania Produktów lub oddawania w najem, licencję, użytkowanie lub na innej podstawie prawnej umożliwianie korzystanie z niego przez osobę trzecią.
6.3. Dla uniknięcia wątpliwości, zakup określonego Produktu przez Klienta, nie oznacza przeniesienia jakichkolwiek praw własności intelektualnych przez MW na Klienta, w szczególności nie oznacza przeniesienia przez MW praw autorskich lub praw pokrewnych na Klienta do Produktów. Wszelkie prawa własności intelektualnych do Produktów pozostają przy MW lub podmiotu, który jest ich właścicielem. Klient uprawniony jest wyłącznie do korzystania z egzemplarza określonego Produktu na zasadzie niewyłącznej, odpłatnej, nieograniczonej terytorialnie, nieprzenoszalnej i niepodlegającej sublicencji, osobistej, bez prawa do komercyjnego wykorzystania licencji na Produkt.
6.4. Ze względu na rodzaj i czas trwania Subskrypcji poszczególne jego warianty mogą różnić się swoim zakresem.
6.5. Dostęp do Subskrypcji poprzez Stronę Internetową określany jest w miesiącach (przy czym przez miesiąc MW rozumie 30 dni) lub jako dostęp roczny (365 dni).
6.6. Zakup Subskrypcji ma charakter odnawialny w sposób automatyczny, co oznacza, że po upływie okresu trwania Subskrypcji zostaje ona przedłużona na takich samych zasadach, co poprzednio zakupiona Subskrypcja, w szczególności zostaje przedłużona na taki sam czas trwania, co poprzednia Subskrypcja na kolejny okres rozliczeniowy (tj. miesiąc lub rok), chyba że Klient anuluje Subskrypcję zgodnie z warunkami tego Regulaminu. Klient upoważnia MW do obciążenia metody płatności wybranej przez Klienta na przedłużenie Subskrypcji na kolejny okres rozliczeniowy.
6.7. W przypadku braku uiszczenia opłaty za kolejny okres rozliczeniowy Subskrypcji (np. wskutek braku środków na wybranej przez Klienta metodzie płatności lub z innych przyczyn uniemożliwiających obciążenie metody płatności), MW uprawniana jest do niezwłocznego zablokowania dostępu do niej.
6.8. W celu anulowania odnawiania Subskrypcji, Klient zobowiązany jest:
6.8.1. skontaktować się pod wskazanym w tym Regulaminie adresem e-mail, zgłaszając wolę rezygnacji z odnowienia Subskrypcji na kolejny okres rozliczeniowy, lub
6.8.2. wprowadzić zmiany na swoim Konce poprzez wyłączenie opcji odnawiania się Subskrypcji.
6.9. Anulowanie odnawiania się Subskrypcji przez Klienta w trakcie trwania okresu rozliczeniowego (tj. miesiąca lub roku) powoduje, że Subskrypcja po jej zakończeniu w danym okresie rozliczeniowym nie będzie odnawiana na nowy okres rozliczeniowy, w tym nie będzie pobierana opłata za Subskrypcję za nowy okres rozliczeniowy.
6.10. MW uprawniona jest wprowadzić inne okresy Subskrypcji (nie dłuższe niż jeden (1) rok). Wówczas zasady opisane w tym Regulaminie będą miały zastosowanie takich Subskrypcji.
6.11. MW dokłada uzasadnionych starań, by Strona Internetowa, w tym dostęp do Treści Cyfrowych oraz Subskrypcji, działała prawidłowo. MW zastrzega jednak, że dostęp do Strony Internetowej może podlegać tymczasowym przerwom spowodowanym trudnościami technicznymi, konserwacją, testami lub aktualizacjami, w tym niezbędnymi do odzwierciedlenia zmian w odpowiednich przepisach i wymogach prawnych.
7.1. Usługa Newsletter, świadczona jest przez MW na żądanie Klienta oraz obejmuje:
7.1.1. otrzymywanie przez Klienta, który udostępnił swój adres e-mail, drogą elektroniczną, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących, informacji handlowych dotyczących Produktów, w tym w szczególności informacji o ich aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych,
7.1.2. otrzymywanie przez Klienta, który udostępnił swój numer telefonu, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących, informacji handlowych, dotyczących Produktów, w tym w szczególności informacji o ich aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych.
7.2. Korzystanie z usługi Newsletter możliwe jest po udostępnieniu co najmniej swojego adresu e-mail lub numeru telefonu, w tym w odpowiednim polu na Stronie Internetowej.
7.3. Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony, do czasu jej wypowiedzenia przez Klienta lub MW.
7.4. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z usługi Newsletter (rezygnacji z usługi), w szczególności poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w każdej wiadomości e-mail wysłanej do Klienta w ramach usługi Newsletter lub poprzez kliknięcie w odpowiedni przycisk w Koncie. Wypisanie się we wskazany wyżej sposób z jednego z kanałów usługi Newsletter, nie oznacza automatycznego wypisania się z drugiego z kanałów usługi Newsletter.
7.5. MW może w każdym czasie rozwiązać umowę na Newsletter za miesięcznym okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, rozumianych jako (katalog zamknięty):
7.5.1. zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez MW wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
7.5.2. zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
7.5.3. zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
8.1. Klient może:
8.1.1. umówić spotkanie za pośrednictwem Strony Internetowej, w ramach której będzie mógł spotkać się z MW i otrzymać od niej profesjonalne wsparcie wizerunkowe i stylizacyjne, w zależności od wybranego przez Klienta pakietu („Usługa Wsparcia Wizerunkowego i Stylizacyjnego”); lub
8.1.2. zamówić usługę szkoleniową z zakresu profesjonalnego wsparcie wizerunkowego i stylizacyjnego („Usługa Szkoleniowa”).
8.2. W celu zamówienia Usługi Wsparcia Wizerunkowego i Stylizacyjnego Klient, za pośrednictwem swojego Konta, może dokonać rezerwacji wskazanej usługi. Zamówienie wspomnianej usługi dochodzi z chwilą otrzymania przez Klienta, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenia przyjęcia jej realizacji przez MW. Dla uniknięcia wątpliwości, do czasu otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia realizacji Usługi Wsparcia Wizerunkowego i Stylizacyjnego nie dochodzi do zawarcia umowy między MW a Klientem na niniejszą usługę. Klient uprawniony jest do anulowania rezerwacji na realizację Usługi Wsparcia Wizerunkowego i Stylizacyjnego, co będzie równoważne z obowiązkiem zwrotu przez MW otrzymanego wynagrodzenia, do dnia rozpoczęcia realizacji niniejszej usługi.
8.3. W celu zamówienia Usługi Szkoleniowej Klient zobowiązany jest wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na Stronie Internetowej, w ramach którego poinformuje MW o woli skorzystania z Usług Szkoleniowych. Następnie, Strony na mocy dodatkowych porozumień, z wykorzystaniem różnych sposobów komunikacji, ustalą warunki realizacji rzeczonej usługi.
8.4. Realizacja Usługi Wsparcia Wizerunkowego i Stylizacyjnego lub Usługi Szkoleniowej może być uzależnione od obowiązku uiszczenia przez Klienta całej lub części wynagrodzenia za niniejsze usługi przed rozpoczęciem ich realizacji. Informacja o takim obowiązku zostanie udostępniona Klientowi zawarciem umowy na niniejsze usługi. O ile obowiązek uiszczenia całości lub części wynagrodzenia za niniejsze usługi przed rozpoczęciem ich realizacji będzie udostępniona Klientowi, to brak uiszczenia wspomnianego wynagrodzenia przez Klienta będzie skutkować brakiem obowiązku ich realizacji przez MW.
8.5. Zapłata wynagrodzenia należnego MW za Usługi Wsparcia Wizerunkowego i Stylizacyjnego lub Usługi Szkoleniowej z wykorzystaniem określonej metody płatności może wymagać zawarcia odrębnej umowy z operatorem płatności (bankiem lub inną instytucją płatniczą). Jeżeli inaczej nie wynika z przepisów prawa, MW nie będzie odpowiedzialna za wykonanie umowy na dokonanie płatności zawartej przez Klienta a operatorem płatności. W razie dokonywania płatności z rachunku bankowego prowadzonego w walucie innej niż waluta wskazana na Stronie Internetowej, w procesie płatności nastąpi przewalutowanie zapłaconej kwoty przez Klienta, zgodnie z warunkami ustalonymi przez operatora płatności lub przez bank Klienta.
9.1. Klient będący konsumentem (tj. osobą fizyczną dokonującą ze MW czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; „Konsument”), ma prawo odstąpić od umowy za zakup Produktów, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować MW o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą. Prawo powyższe może wykonać albo poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu i przesłaniu jej na adres MW:
9.1.1. adres pocztowy: Marta Waluk, adres: Bluszczańska 15b/23, 00-712 Warszawa, Polska
9.1.2. adres e-mail: kontakt@martawaluk.pl
9.2. W przypadku odstąpienia od umowy MW zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. MW może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej
9.3. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez MW, MW nie jest zobowiązana do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9.4. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej z MW na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy o dostarczenie Produktu, będącego Treścią Cyfrową, który nie jest zapisany na nośniku materialnym, jeżeli jego dostarczenie rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz po poinformowaniu go przez MW o utracie prawa odstąpienia od umowy.
9.5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej z MW na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie dostarczenie Produktu, będącego usługą cyfrową (Subskrypcją), jeżeli jej świadczenie rozpoczęto za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz po poinformowaniu go przez MW o utracie prawa odstąpienia od umowy.
10.1. Wyłączne prawa do treści udostępnianych lub umieszczanych w ramach Strony Internetowej przez MW lub jej kontrahentów, w szczególności prawa autorskie, nazwa Strony Internetowej (znak towarowy), wchodzące w jej skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują MW lub podmiotom, z którymi MW zawarła odpowiednie umowy. Klient jest uprawniony do korzystania z treści nieodpłatnie, a także do korzystania z treści zamieszczanych zgodnie z przepisami prawa i już rozpowszechnionych przez innych Klientów w ramach Strony Internetowej, jednak wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania ze Strony Internetowej. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności.
11.1. MW jest odpowiedzialna za zapewnienie zgodności Produktu z umową zawartą między MW oraz Klientem.
11.2. Reklamacje związane usługami świadczonymi przez MW drogą elektroniczną oraz dotyczące wad Produktów mogą być składane do MW następującymi kanałami kontaktowymi:
11.2.1. adres pocztowy: Marta Waluk, adres: Bluszczańska 15b/23, 00-712 Warszawa, Polska,
11.2.2. adres e-mail: kontakt@martawaluk.pl
11.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez MW następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
11.4. Produkty prezentowane na Stronie Internetowej mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do Produktu.
11.5. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe postanowienia mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania MW do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie MW o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez MW na piśmie lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.
11.6. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w następujących źródłach:
11.6.1. na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów;
11.6.2. przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich;
11.7. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
12.1. Niniejszy punkt 12 Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane oraz wiążą wyłącznie Klienta niebędącego Konsumentem lub niebędącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
12.2. MW przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do MW.
12.3. MW ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
12.4. Odpowiedzialność MW w stosunku do Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, w tym deliktowa, kontraktowa lub na innej podstawie, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty dwieście pięćdziesiąt złotych (250 PLN). Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Klienta w stosunku do MW, w tym także w przypadku braku zawarcia umowy sprzedaży lub niezwiązanych z takową umową. MW ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
12.5. Odpowiedzialność MW z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta zostaje wyłączona.
12.6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy MW a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę MW.
13.1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez MW jako administratora danych osobowych.
13.2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia umowy sprzedaży.
13.3. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej na Stronie Internetowej.
14.1. Stosunek prawny zawarty między Klientem a MW podlega prawu Rzeczypospolitej Polskiej, przy czym nie dotyczy to Konsumentów. Dodatkowo, powyższe postanowienie nie wyłącza prawa Klienta do wykonywania praw wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz prawa państw członkowskich Unii Europejskiej.
14.2. Spory wynikłe z korzystania ze Strony Internetowej przez Klienta będą rozpatrywane przez właściwy sąd, zgodnie z przepisami prawa. Jednakże w przypadku Klientów nie będących Konsumentami, właściwym sądem będzie sąd właściwy dla siedziby MW.
14.3. Niniejszy Regulamin może być zmieniony przez MW na skutek wystąpienia którejkolwiek z następujących ważnych przyczyn:
14.3.1. zmiany przepisów prawa, które mają lub mogą mieć wpływ na działalność Strony Internetowej;
14.3.2. konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do przepisów prawa;
14.3.3. zmiany wykładni przepisów prawa, będącej skutkiem orzeczeń sądów, uchwał, decyzji, rekomendacji lub innych aktów organów państwa;
14.3.4. konieczności dostosowania Regulaminu do decyzji, wytycznych, rekomendacji lub innych stanowisk organów państwowych,
14.3.5. konieczności dostosowania Regulaminu do wymogów związanych z ochroną konsumenta,
14.3.6. zmiany zakresu prowadzonej działalności lub zmiany zakresu sprzedawanych Produktów a także wskutek zmiany sposobu ich sprzedaży poprzez Stronę Internetową,
14.3.7. wprowadzenia nowych produktów do oferty Strony Internetowej lub zmiany oferty Strony Internetowej, polegającej na modyfikacji Produktów;
14.3.8. konieczności dostosowania Regulaminu do warunków rynkowych, w tym do oferty konkurencyjnych podmiotów, zmian technologicznych, zmian funkcjonowania rynku instrumentów pochodnych,
pod warunkiem, że nie naruszy to praw nabytych przez Klientów.
Niniejszy Regulamin strony internetowej obowiązuje od dnia 01.09.2025 r.